مطالب پرده, پرده پذیرایی

راهنمای نهایی برای پرده ها

گاهی اوقات تصمیم گیری برای تزئین پنجره ها سخت است. امروز، ما در مورد پرده های کرکره ای صحبت خواهیم کرد – یک پوشش باورنکردنی که شیک و پیچیده است. 

پرده چیست؟ مزایای خرید پرده چیست؟

کرکره ها که زمانی برای اهداف امنیتی مورد استفاده قرار می گرفتند، امروزه به دلیل زیبایی و مزایای داخلی شیک، یکی از محبوب ترین مواد تکمیل کننده پنجره هستند. کرکره ها را می توان با کرکره های چوبی تشبیه کرد که دارای کرکره های کج هستند. با این حال، ویژگی متمایز کرکره ها این است که پانل های آنها را می توان باز یا بسته کرد و کرکره های چوبی کرکره را می توان بالا یا پایین آورد. این بدان معناست که کرکره‌ها نسبت به پرده‌ها انعطاف‌پذیرتر و متنوع‌تر هستند.

 

یکی از بزرگترین جاذبه ها استفاده از آنها در تمام طول سال است. در بهار و تابستان، لت های متحرک به شما این امکان را می دهند که نه تنها میزان نور ورودی به اتاق، بلکه حرکت هوا را نیز کنترل کنید. در پاییز و زمستان از اتلاف گرما جلوگیری می کنند و از حریم خصوصی شما محافظت می کنند. از آنجایی که می‌توانید پانل‌های شاتر را بسته نگه دارید اما پرده‌ها را کج کنید، پرده‌ها نه تنها نور فضای انتخابی شما را کنترل می‌کنند، بلکه حریم خصوصی بهینه را نیز فراهم می‌کنند.

سبک های مختلف کرکره چیست؟

از آنجایی که انواع مختلفی از پرده در بازار وجود دارد، تصمیم گرفتیم با ارائه پرده های تمام قد یا پرده های سبک کافه ای آن را ساده کنیم. یکی از دلایل این است که اندازه‌گیری، نصب و نگهداری آن‌ها ساده‌تر است، به این معنی که برای نصب و نگهداری آن‌ها با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. مهمتر از همه، ما از کارمندان خود می خواهیم که محصولات با کیفیت طولانی مدت ارائه دهند.

پرده های تمام قد تمام ارتفاع پنجره های انتخاب شده را پوشش می دهند و برای اتاق هایی که حفظ حریم خصوصی و کنترل نور برای شما مهم است ایده آل هستند. توصیه می کنیم از آنها در اتاق نشیمن، اتاق خواب یا اتاقی استفاده کنید که مردم به راحتی می توانند فضای داخلی را ببینند، مانند اتاق های نزدیک جاده یا رو به خیابان.

پرده های کافه استایل فقط قسمت پایینی پنجره را می پوشانند و برای کسانی که عاشق نور طبیعی هستند اما به حفظ حریم پرده ها نیاز دارند ایده آل است. آن‌ها برای پنجره‌های بزرگ، با نیمی از پایین پوشیده شده برای حفظ حریم خصوصی، و نیمه بالایی برای ورود حداکثر نور روز عالی هستند.

 

چگونه از پرده های خود مراقبت می کنید؟

مانند همه پرده های ما، مراقبت از پرده ها بسیار آسان است. توصیه می کنیم از یک پارچه تمیز نرم برای گردگیری (یا حتی ابزار برس روی جاروبرقی خود) استفاده کنید و از هرگونه پاک کننده ساینده خودداری کنید. همچنین توصیه می‌کنیم پیچ‌ها را مرتباً چک کنید تا مطمئن شوید که در طول زمان شل یا زنگ‌زده نشده‌اند. 

 

پرده های چوب جامد در مقابل پرده های چوب مصنوعی

تفاوت بین پرده های چوب جامد و پرده های چوب مصنوعی چیست؟ کرکره های چوبی رنگ شده ما یک گزینه لوکس است که در قد کامل و سبک قهوه و در سه رنگ موجود است. ساخته شده از چوب دست ساز با کیفیت بالا برای پایان طولانی مدت و عالی، آنها برای افزودن حسی زیبا به خانه شما عالی هستند.

طیف وسیعی از پرده های چوب مصنوعی ما دوام و سادگی را با کسری از هزینه پرده های حرفه ای نصب شده ارائه می دهد. یکی از مزایای اصلی پرده های چوب مصنوعی این است که از PVC با کیفیت بالا ساخته شده اند، به این معنی که ضد آب هستند، به راحتی پاک می شوند و به راحتی تمیز می شوند و برای آشپزخانه یا حمام ایده آل هستند. پرده های چوب مصنوعی ما نیز طیف وسیع تری از رنگ ها را نسبت به چوب جامد ما ارائه می دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = سه