پرده اتاق خواب, مطالب پرده

ست پرده و روتختی اتاق خواب

دکوراسیون یکی از اجزای مهم هر قسمت داخلی است. باید توجه ویژه ای به چیدمان اتاق خواب داشت، زیرا وضعیت اتاق باید بتواند کاملا آرامش را به فرد القا کند و او را بخواباند. اغلب برای طراحی پنجره ها و تخت ها از کیت های مخصوص ساخته شده به همان سبک استفاده می شد. در مقایسه با گونه های متمایز، این گزینه ها دارای تعدادی مزیت هستند که آنها را ارزشمندتر می کند.

ست انواع پرده و روتختی برای اتاق خواب

ست انواع پرده و روتختی برای اتاق خواب

 

مزایای کیت های آماده

مزیت اصلی ست های آماده برای اتاق خواب وجود یک طرح واحد است. روتختی و پرده ها به طور هماهنگ با یکدیگر قرار می گیرند، که به نحو مطلوبی وضعیت کلی اتاق را تکمیل می کند.

 

ست پرده و روتختی

ست پرده و روتختی

علاوه بر این، مزایای اصلی کیت های آماده عبارتند از:

  • برای ساخت مجموعه از یک ماده استفاده شده است.
  • فضای داخلی ظاهری لاکونیک به خود می گیرد.
  • کیت های آماده دارای لهجه های طراحی شیک هستند.

 

ست پرده و روتختی خردلی

ست پرده و روتختی خردلی

ست پرده و روتختی فیروزه ای برای اتاق خواب

ست پرده و روتختی فیروزه ای برای اتاق خواب

اتاق خواب زیبا با مجموعه روتختی و پرده هماهنگ

اتاق خواب زیبا با مجموعه روتختی و پرده هماهنگ

 

مجموعه وسیعی از پرده ها و روتختی ها به شما امکان می دهد بسته به سبک اتاق خواب گزینه ای را انتخاب کنید.
بسیاری از طراحان مدرن هنگام تزئین اتاق از چنین کیت هایی استفاده می کنند. کیت تمام شده نه تنها یک عنصر تزئینی است، بلکه یک عملکرد محافظتی نیز انجام می دهد. برای مثال پتوها به جلوگیری از تجمع کثیفی و گرد و غبار در لباس‌ها کمک می‌کنند. در مورد پرده ها، آنها از اتاق در برابر نفوذ نور خورشید محافظت می کنند.

 

مجموعه کامل روتختی و پرده برای اتاق خواب های مدرن

مجموعه کامل روتختی و پرده برای اتاق خواب های مدرن

 

مجموعه کامل

قبل از استفاده از این کیت برای طراحی تخت و پنجره، باید در نظر داشته باشید که اصول اولیه ست ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. محبوب ترین گزینه ها شامل یک یا دو پرده و روکش تخت استاندارد است.

ست های مبتنی بر پرده و پتو کمتر محبوب نیستند. چنین گزینه هایی اغلب با پرده ها تکمیل می شود – لازم به ذکر است که این گونه ها در طیف نسبتاً گسترده ای ارائه می شوند.
اغلب آنها از کیت هایی برای استفاده در اتاق خواب بر اساس پرده و چهارچوب استفاده می کنند. برای تزئین پنجره ها می توانید از لامبرکین استفاده کنید.

 

ست کامل پرده و روتختی برای اتاق خواب

ست کامل پرده و روتختی برای اتاق خواب

علاوه بر این، تولید کنندگان گزینه هایی را با سایر موارد برای دکوراسیون، علاوه بر اجزای استاندارد – روتختی و پرده، تولید می کنند. به عنوان مثال، می تواند توری باشد که قبلاً ذکر شد. برای تزیین اضافی تخت می توانید از جعبه بالش موجود در کیت استفاده کنید.

اغلب، روبالشی هایی در پایین ست وجود دارد. آنها می توانند نه تنها عملکردهای تزئینی، بلکه محافظ نیز انجام دهند.

چنین گزینه های متنوعی به خریدار اجازه می دهد تا دقیقاً محصول ایده آل را برای فضای داخلی اتاق خواب انتخاب کند. یک انتخاب خوب می تواند ترکیبی از زمستان و تابستان باشد. محصولات به همان سبک ساخته شده اند، تفاوت در مواد اولیه نهفته است.

ست کامل روتختی و پرده با طراحی روشن برای اتاق خواب

ست کامل روتختی و پرده با طراحی روشن برای اتاق خواب

 

سبک محبوب

هنگام انتخاب مجموعه ای از روتختی ها و پرده ها، باید مدت زمانی را که باید برای تکمیل اتاق خواب صرف کنید، در نظر بگیرید. تا به امروز، سبک های مختلفی وجود دارد.
برش های ساده ساخته شده از مواد مات و متراکم برای تزئین تخت و پنجره مناسب است. پرده ها و روتختی ها از همان پارچه ساخته شده اند. اغلب از پرده ها به عنوان یک عنصر اضافی استفاده می شود. آستر نازک نیز راه حل خوبی است.

ست پرده و روتختی برای اتاق خواب

ست پرده و روتختی برای اتاق خواب

برخی از سبک های کمتر محبوب عبارتند از: روکوکو و باروک. این سبک ها به دلیل تجمل خود شناخته شده اند. روکش ها و تزئینات زیادی در طراحی وجود دارد که به شما امکان تحقق ایده های مختلف را می دهد. در طراحی اتاق خواب بهتر است مجموعه هایی از مواد روان براق را انتخاب کنید.
برای تزیین پرده ها، بیشتر از لمینت های فیبر برش کامپوزیت استفاده می شود. برای بستن پرده ها، می توانید از حلقه های مخصوص استفاده کنید.

 

ست آبی پرده و روتختی برای اتاق خواب

ست آبی پرده و روتختی برای اتاق خواب

یکی دیگر از جالب ترین سبک ها آوانگارد است. یکی از ویژگی های این سبک، ایجاد تم های مختلف در اتاق، از جمله در اتاق خواب است. برای ایجاد یک محیط هماهنگ، باید از ۲-۳ رنگ استفاده کنید. به عنوان مثال، دیوارهای سبک را می توان با پرده هایی با سایه روشن تکمیل کرد.
رنگ های ملایم ملافه باید با رنگ های غنی رقیق شوند. در این صورت می توانید از ست های تک رنگ و چند رنگ استفاده کنید. 

ست پرده و روتختی اتاق خواب با تم روشن

ست پرده و روتختی اتاق خواب با تم روشن

 

محدوده رنگ

یکی از معیارهای مهم، رنگ اتاق خواب است. تولید کنندگان مدرن گزینه های مختلفی را ارائه می دهند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال، آبی؛ این رنگ را می توان برای اتاق خواب با پنجره در سمت جنوبی استفاده کرد. حتی در این مورد نیز مجموعه هایی از سایه های خاکستری و یاسی برای دکوراسیون مناسب هستند.

ست پرده و رو تختی با تم سبز

ست پرده و رو تختی با تم سبز

اگر اتاق خواب با رنگ های پاستلی ملایم ساخته شده است، باید به ست های سبک تر توجه کنید. به عنوان مثال، می توانید مواد تکمیل کننده و تخت را اضافه کنید. رنگ های فیروزه ای یا سبز به طور موثر با سایه های روشن ترکیب می شوند تا وضعیت را با روشنایی بیش از حد بارگذاری نکنند. همچنین استفاده از رنگ پسته ای توصیه می شود.

 

ست پرده و روتختی آلبالویی برای اتاق خواب

ست پرده و روتختی آلبالویی برای اتاق خواب

از ست محبوب قرمز و گیلاسی، باید با احتیاط استفاده کنید. بهتر است تغییرات یکنواخت و بدون الگو را ترجیح دهید. این امر به ویژه اگر مجموعه ای از عناصر تزئینی به فضای داخلی اضافه شود صادق است.
همچنین سایه های کلاسیک همیشه برای تکمیل فضای داخلی مفید هستند و راحتی و آرامش را به ارمغان می آورند.

ست کامل پرده و روتختی برای اتاق خواب با طراحی انتزاعی

ست کامل پرده و روتختی برای اتاق خواب با طراحی انتزاعی

 

تفاوت های ظریف انتخاب

برای انتخاب کیت مناسب، باید به چندین نکته مهم توجه کنید. ابتدا تعیین کنید که این مجموعه در اتاق چه نقشی خواهد داشت (اصلی یا فرعی). اگر تصمیم دارید از کیت به عنوان یک تم اصلی استفاده کنید، به دنبال رنگ های غنی باشید.
هارمونی را در تنظیمات فراموش نکنید. به عنوان مثال، پارچه های روشن همیشه برای مبلمان تیره مفید هستند. هماهنگی نباید ناسازگار باشد چراکه باعث ناراحتی روانی می شود.

 

ست پرده و روتختی

ست پرده و روتختی

سعی کنید وسایل همرنگ را در یک مکان قرار ندهید. به عنوان مثال، اگر از تزئینات با کیت های هم سبک استفاده می کنید، باید محل خواب را کمی دورتر از پنجره قرار دهید.
اگر به ست نساجی دقت کنید، به خوبی با سایر عناصر تزئینی ترکیب می شود. اگر از آزمایش نمی ترسید، ترکیب سایه ها را ببینید. اما در این مورد نباید خیلی زیاده روی کنید.
اگر میخواهید برای اولین بار نقش یک طراح را امتحان کنید و هنوز تصمیم نگرفته اید که کدام گزینه برای شما مناسب است، قالب های آماده را بررسی کنید. آنها به شما کمک می کنند تا محصولات را با توجه به رنگ و سبک اتاق انتخاب کنید.

کدام پارچه را انتخاب کنیم؟

باید به فرآیند خرید ست اتاق خواب توجه ویژه ای داشت. یکی از محبوب ترین انتخاب ها ژاکارد است. این پارچه در مقایسه با انواع دیگر مزایای بسیاری دارد که بسیاری از طراحان به آن اشاره کرده اند. این ماده کشیده نمی شود و پس از شستشوهای زیاد شکل اولیه خود را حفظ می کند. مزیت اصلی پارچه این است که به خوبی روی تخت ها و پنجره ها پوشانده می شود.

 

ست پرده و روتختی با تم آبی پررنگ برای اتاق خواب

ست پرده و روتختی با تم آبی پررنگ برای اتاق خواب

ست پرده و روتختی روشن

ست پرده و روتختی روشن

یک انتخاب خوب، ماده ای است که ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی باشد. این کیت ها در برابر انواع ضربه مقاوم بوده و بستر را در برابر آلودگی کاملاً محافظت می کنند. علاوه بر این، پارچه باعث ایجاد واکنش آلرژیک نمی شود.

اغلب ژاکارد فوق الذکر با الیاف ابریشم، پشم و پنبه تکمیل می شود. این امر کیفیت پارچه را بهبود می بخشد و باعث پایداری و دوام بیشتر مواد می شود.

شما نباید به گزینه های ساخته شده با پایه مشبک مراجعه کنید. مجموعه نمی تواند اتاق خواب را از نفوذ نور خورشید محافظت کند. همچنین اکثر کیت ها چندان جذاب نیستند.

برترین برندها و تولید کنندگان

در هنگام خرید به برند و کشور سازنده کیت توجه ویژه ای داشته باشید. باکیفیت ترین و گران ترین ست های پارچه برای اتاق خواب تولید می شود. ایتالیا در فرآیند تولید فقط از پارچه ها و لوازم جانبی با کیفیت بالا استفاده می کند. و محصولاتش همیشه گران به نظر می رسند. شایان ذکر است که سازنده ایتالیایی محصولات نخبه تولید می کند.

با صدای بلند در بازار مدرن اعلام شد. شرکت های زیادی بیش از ۲۰ سال است که با تولید کنندگان ترکیه همکاری می کنند و این به عوامل متعددی برمی گردد. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید کیفیت پارچه است. این شاخص همیشه در سطح بالایی قرار دارد و بارها توسط کارشناسان تشخیص داده شده است. تولید کننده ترکیه انواع مجموعه های اتاق خواب را به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

ست روتختی و پرده چاپی اتاق خواب

ست روتختی و پرده چاپی اتاق خواب

ست خردلی روتختی و پرده اتاق خواب

ست خردلی روتختی و پرده اتاق خواب

توجه ویژه باید به کیت شرکت بین المللی توگاس شود. این برند یونانی، طیف گسترده ای از گزینه ها را با قیمت های مقرون به صرفه به مصرف کنندگان ارائه می دهد. این مجموعه برای دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک و مدرن ایده آل است. تنوع رنگ به شما امکان می دهد بسته به ویژگی های سبک اتاق خود گزینه ای را انتخاب کنید.

شایان ذکر است که این شرکت به مشتریان خود خدماتی را به صورت جداگانه ارائه می دهد.

کیت های تولید کنندگان چینی در بین خریداران مدرن محبوب هستند. ست های ابریشم و تافته کاملاً فضای داخلی هر اتاق خواب را تکمیل می کنند. با این حال، باید در نظر داشت که به دست آوردن گزینه از چنین مواد نیاز به مراقبت ویژه دارد.

ایده جالب

اگر هنوز تصمیم نگرفته اید که کدام مجموعه برای اتاق خواب شما مناسب است، به موفق ترین ترکیب ها در فضای داخلی توجه کنید. به عنوان مثال، پرده های ضخیم زیبای خاکستری را می توان با سایه های تیره یا روشن از همان پالت ترکیب کرد. نکته اصلی این است که همه اجزا را با هم انتخاب کنید. اگر دکوراسیون دیوار به رنگ خاکستری روشن است، باید دو مجموعه از سایه های تیره را انتخاب کنید.
یک انتخاب خوب ترکیبی خواهد بود. سفید شیری و آبی. تولید کنندگان سبک اتاق را با تولید گزینه هایی با چاپ های مختلف گل تکمیل می کنند. رنگ شیری نت های منحصر به فردی از جهت پروانسالی را به طراحی می آورد. شایان ذکر است که طراحان مدتهاست که چنین ترکیباتی را به نسخه های کلاسیک نسبت می دهند.

 

ست پرده و روتختی با تم آبی مخصوص اتاق خواب

ست پرده و روتختی با تم آبی مخصوص اتاق خواب

بهتر است برای طراحی یک اتاق خواب کوچک مجموعه انتخاب کنید. چاپ کوچک: این باعث می شود حجم طراحی در فضا کوچکتر شود.
به ویژه در میان طراحان مدرن اپتوالکترونیک محبوبیت دارد. این یک نوآوری در زمینه طراحی داخلی است. ویژگی محصول وجود یک تصویر حجمی سه بعدی است. با این حال، باید تا حد امکان از این گزینه ها برای دکوراسیون اتاق استفاده کنید، زیرا می تواند تصویر کلی را کاملاً خراب کند. بهتر است چاپ های کوچک ترجیح داده شود.

 

ست زیبا برای اتاق خواب

ست زیبا برای اتاق خواب

اتاق خواب خود را پر کنید. ست سبک پروونس در رنگ های ظریف مانند فیروزه ای. یک انتخاب خوب ترکیبی از سفید و صورتی خواهد بود. مجموعه ای با چاپ گل کوچک فضای دلپذیر را تکمیل می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 − چهار =