مطالب پرده, پرده اتاق خواب, پرده پذیرایی

پرده های مد روز آمبره در رنگ های سرد، گرم و خنثی

پرده ها بخش بزرگ و مهمی از فضای زندگی ما هستند. وقتی می خواهیم کمی بیشتر بخوابیم، ما را از نور خورشید محافظت می کنند، حریم خصوصی ما را تضمین می کنند و نقش مهمی در دکوراسیون کلی خانه دارند. اگر به دنبال پرده های شیک واقعا عالی هستید، ترند ombre راهی عالی است! پرده های Ombre طوری تنظیم شده اند که فضای زندگی شما را پر جنب و جوش و رنگارنگ نشان دهند، اما نه خیلی زنده یا طاقت فرسا! چند پرده ombre عالی را در زیر بررسی کنید. در رنگ های سرد، گرم و خنثی!

 

استفاده از رنگ های سرد 

وقتی طیف رنگ سردتری را برای پرده های رنگی آمبره خود انتخاب می کنید، مطمئناً به محیطی آرام، عمیق و آرامش بخش می رسید. ایده آل برای اتاق خواب، پرده های آمبره آبی و سبز با جذابیت خنک طبیعی و رنگ های آرام خود رنگ و بویی را برای کل اتاق ایجاد می کند.

یک اتاق نشیمن آرامش بخش با پرده های آبی رنگ

کل اتاق را با سایه های آبی ترکیب شده با سبز بپوشانید تا یک پالت رنگ سرد ایجاد کنید که فضای اتاق نشیمن آرامش بخشی را ارائه می دهد .

پرده-آبی-روشن-آبی-روشن-که-در-اتاق-با نور روشن

بدون شک پرده های آبی روشن در یک اتاق با نور روشن برجسته خواهند شد! آنها همراهی عالی برای فضای داخلی خنثی هستند، زیرا بدون اینکه خیلی تهاجمی باشند، رنگ کمی را به ترکیب اضافه می کنند!

پرده-آبی-آبی-تیره-برای-مهد کودک-

یک اتاق کودک زیبا که به کودک شما کمک می کند تا با رنگ های آرام خود خوابی راحت داشته باشد، باید چند پرده نیز داشته باشد تا از نور خورشید جلوگیری کند! پرده های ombre آبی تیره یک ایده دوست داشتنی هستند!

پرده-پرده-با-مشخص-آبی-آبی-

اگر عاشق رنگ‌های قوی هستید، پرده‌هایی با رنگ آمیزی کاملاً متمایز انتخاب کنید که از سفید روشن مطلق تا آبی تیره نهایی می‌رود. هر رنگی از پالت آبی در این پرده های ژولیده به طور مرتب و مشخص نشان داده شده است!

اتاق خواب خود را با پرده های فیروزه ای شاد کنید

برای سایه ای پر جنب و جوش که ترکیبی از آبی و سبز است، با فیروزه همراه شوید. این یک انتخاب دوست داشتنی برای هر اتاقی است که نیاز به کمی شادی و حال و هوای مه آلود خود دارد!

پرده های آبی-لطیف-می توانند لمس-دکور-دریانوردی-به-اتاق-روشن- بیاورند

این اتاق نشیمن که نشان داده شده است، نشان می‌دهد که چگونه پرده‌های آبی ظریف می‌توانند حسی از دکور دریایی را به یک اتاق بزرگ و روشن بیاورند و فوراً آن را دنج‌تر کنند!

پرده‌های رنگارنگ و نورپردازی منحصربه‌فرد که از میان آن‌ها نفوذ می‌کند.

یکی از مزیت‌های اصلی پرده‌های رنگی آمبره نسبت به پرده‌های بدون رنگ، نورپردازی منحصربه‌فردی است که از میان آنها نفوذ می‌کند. آنها مطمئنا یک “نمایش نور” زیبا، پر از سایه های مختلف متعلق به یک رنگ را ارائه می دهند.

اتاق نشیمن-افسانه-با-ساخت-کلاسیک-و-رنگبندی-مدرن

ما آن را دوست داریم که مدرن و سنتی بتوانند دست در دست هم بگیرند و فضای زندگی دلپذیری را ایجاد کنند که به روز باشد! این اتاق نشیمن با ساختار کلاسیک و طرح رنگ مدرن خود قطعاً معیارها را برآورده می کند!

پرده های آمبره-در-رنگ-بی نظیر

وقتی صحبت از دکوراسیون خانه به میان می آید، همیشه می توانید ایده های جدیدی از آخرین روندها ترسیم کنید! این پرده های ombre در رنگ آمیزی فوق العاده منحصر به فرد هستند و در بین نوع خود کاملاً متمایز هستند!

 

پرده‌های آمبره‌ای که به مقدار زیادی نور روز اجازه ورود به اتاق را می‌دهند

Ombre به شما آزادی زیادی می‌دهد تا میزان نوری که می‌خواهید از طریق پرده‌ها وارد اتاق شود و چه مقدار از آن را با رنگ‌آمیزی کم‌رنگ کنید، تنظیم کنید. در اینجا نمونه ای از پرده های ombre است که به گونه ای طراحی شده اند که اجازه می دهد مقدار زیادی از نور روز وارد اتاق شود!

پرده های دوش آمبره در پالت رنگی شبیه دریا

پرده های Ombre قطعاً در حمام نیز جایگاهی دارند! رنگ‌های سبز سردتر باعث می‌شود که حمام شما یک پالت رنگی شبیه دریا داشته باشد !

پرده های آبی-ombre-با حداقل اشباع

بسیاری از صاحبان خانه ها رنگ داخلی مورد علاقه خود را دارند، اما گاهی اوقات می توانند ترس داشته باشند که ممکن است در دکوراسیون کلی بیش از حد غالب شود. عناصر Ombre، مانند این پرده ها، راه حل ایده آلی هستند زیرا به رنگ اجازه ورود به فضا را می دهند اما اشباع را در حداقل خود نگه می دارند.

پرده با طراحی مدرن با رنگ آمیزی مد روز

 

اگر رنگ آمیزی مد روز ombre را با یک پرده با طراحی مدرن جفت کنید، عنصری به دست خواهید آورد که در هر خانه ای که بتواند با انرژی و سبک به خود افتخار کند، شکوفا می شود!

 

یک فضای زندگی پر جنب و جوش با رنگ های Ombre گرمتر ایجاد کنید

متضاد خلق و خوی پر جنب و جوش و سرزنده است. عمدتاً برای اتاق نشیمن مناسب است، اما در اتاق بچه ها و هر فضای دیگری از خانه که می خواهید به آن جان ببخشید و شخصیت را القا کنید، به طرز شگفت انگیزی عمل می کند! تن های گرم تر شعری از رنگ هاست. آنها فوق العاده متنوع هستند، از زرد ملایم تا قرمز روشن تا صورتی شیرین که تقریبا دایره رنگ را به سایه های سرد برمی گرداند. آوردن عنصر پرده های گرم و پر جنب و جوش آمبره به اتاق، فوراً آن را زنده تر و دلپذیرتر می کند!


پرده-نارنجی-ساده-در-اتاق-نشیمن-خنثی

پرده های نارنجی ساده یک نقطه کانونی ضروری برای یک اتاق نشیمن است که با رنگ های گسسته و خنثی تزئین شده است. پرده های ombre را در مرکز توجه قرار دهید و تماشا کنید که آنها بر انرژی اتاق تسلط دارند!

پرده های زرد گرم در اتاق نشیمن با نور مناسب

اتاق نشیمن مکان مناسبی برای پرده های زرد رنگ است. ما به طور طبیعی به سمت فضاهای نشیمن با نور خوب جذب می شویم و پرده های زرد گرم، مانند پرده هایی که می توانید در استودیو طراحی Maxie مشاهده کنید، به اتاق مورد علاقه شما در خانه اجازه می دهد تا با تمام روشنایی خود، بدون اینکه مانعی در طول روز شود، تابش کند!

پرده های نارنجی-امبره-تضاد-دکور خنثی

ما عاشق تضاد بین رنگ خنثی و نارنجی هستیم، آیا تا به حال متوجه شده اید؟ شما نمی توانید انکار کنید که به یک فضای داخلی واقعا متعادل کمک می کند، با تکیه بر پرده های ombre برای افسون شیک بودن!

پرده - دوش - پرده - با - آمبره - گرم - پررنگ -

پرده ژولیده به خودی خود پر جنب و جوش است، اما هنگامی که با جسورانه ترین آمبره های گرم رنگی شود، مرکز مطلق اتاق خواهد بود! این یک انتخاب عالی برای یک حمام کم نور است که به نور نیاز دارد!

پرده های پررنگ-ombre-در-سایه-قرمز تیره-

 

برای اینکه اتاق نشیمن را با رنگ های سرد تزیین کنید، پرده های آمبره پررنگ در سایه قرمز تیره را انتخاب کنید تا با بقیه قسمت های داخلی مطابقت داشته باشد و به راحتی رنگ را به آن بیاورید!

پرده های حمام-قرمز-آمبر-آرایش-یک-حمام-واقعاً روحیه

قرمز شاید پرانرژی ترین رنگ طیف باشد، که این قدرت را دارد که فوراً اتاق را از حالت منفعل به فعال، یکنواخت به یادماندنی تبدیل کند! پرده های حمام قرمز ombre یک حمام واقعاً با روحیه را تشکیل می دهند!

رنگ ملایم-آمبر-صورتی-در-پایین-پرده

رنگ ملایم صورتی امبر در پایین پرده های شما به عنوان یک عنصر کوچک از رنگارنگی در یک اتاق سفید آفتابی عمل می کند و تأثیر زیادی بر فضای عمومی اتاق دارد!

پرده‌های آمبره با حاشیه‌های شفاف بین سایه‌های صورتی

Style at Home دارای پرده‌های ombre با مرزهای بسیار واضح بین سایه‌های صورتی است که یک دکور منحصر به فرد و پویا ایجاد می‌کند که پالت رنگ اتاق را مشخص می‌کند!

پرده های رنگ آمیزی کراوات

 

سبک کراوات آمبره نه تنها به پرده‌ها احساس اصیل‌تر می‌دهد، بلکه آن حس منحصر به فردی را به آن‌ها می‌دهد که به ندرت می‌توانید در پرده‌های بدون رنگ پیدا کنید!

پرده های صورتی-امبره-اتاق را درخشان-و-شاد- نگه می دارند-

اگر نمی خواهید اتاق شما در سفیدی وسیع دیوارها و مبلمان خود گم شود، اضافه کردن یک رنگ پررنگ ضروری است! پرده های ombre صورتی قطعاً وظیفه درخشان نگه داشتن اتاق را در کنار متعادل کردن آن با برخی رنگ های شاد انجام می دهند!

پرده-صورتی-امبره-برای-مهد کودک

 

برای داشتن فضایی دوست داشتنی، پرده های صورتی رنگی را در اتاق کودک خود آویزان کنید. صورتی آن حس رویایی و دوست داشتنی را دارد که قلب همه را نرم و گرم می کند!

 

پرده های آمبره-در-سایه-صورتی-برای-اتاق-کودک

 

اتاق کودکان ممکن است برای تزئین مشکل باشد، اما پرده های ombre حداقل می توانند این مشکل را حل کنند که بچه های کوچک شما نمی توانند فقط در مورد یک سایه صورتی تصمیم بگیرند. 

پرده-امبر-انرژی-در-روح-آزاد

 

یک محیط آزادانه نیاز به پرده های ombre دارد که نشان دهنده آزادی دکوراسیون و عدم اجرای قوانین است! این پرده های پر انرژی از هیچ قانون رنگی پیروی نمی کنند!

پرده های خنثی Ombre زیبایی دکور ظریف را نشان می دهند

گاهی اوقات تنها چیزی که از یک اتاق می خواهیم این است که احساس آرامش، آرامش و آرامش داشته باشیم. ما مشتاق رنگ‌های پر جنب و جوش و تم‌های خوش خلق نیستیم، فقط می‌خواهیم خنثی باشد و به همین ترتیب، برای بسیاری از قطعات دکوری که با گذشت زمان به داخل و خارج آن جریان می‌یابند، باز باشد. بدون شک در دکوراسیون ظریف زیبایی وجود دارد و این پرده های خنثی امبر نمونه عالی هستند!

خنثی-خاکستری-آمبر-با-کرم-بژ

 

ست کردن رنگ های خنثی مایل به خاکستری با بژ کرم باید یک عشق بین رنگ های بی رنگ باشد. فضای زندگی ما را به محیطی بسیار شیرین، متعادل و آرام تبدیل می کند. می توانید نمونه ای از پرده های خنثی امبر را در طراحی داخلی ببینید.

 

پرده‌های آمبره در اتاق نشیمن با طراحی منظم

 

این پرده ها برای یک اتاق نشیمن شیک بسیار مناسب هستند! مطمئناً چشم آدم را می گیرند، اما بر فضا مسلط نباشند!

پرده-امبر-خنثی-با-الگوی-بی نظیر

 

همانطور که یک مهد کودک می تواند خنک یا پر از گرما باشد، می تواند فضایی با رنگ مینیمال باشد. فضا آرامش را در خود جای می دهد، اما اگر کمی پویا می خواهید، پرده های آمبره با الگوی منحصر به فرد را انتخاب کنید!

 

پرده های خاکستری-آمبر-که-با-دکور-بقیه-اتاق-ترکیب می شوند

پرده های امبر خاکستری شما گاهی با بقیه دکورهای اتاق ترکیب می شوند و بنابراین باعث ایجاد حس شگفت انگیزی از ثبات در فضای زندگی شما می شوند!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− شش = 0