مطالب پرده, پرده پذیرایی

راهنمای پرده‌های شیک

ما اغلب توجه خود را به انتخاب پرده ها معطوف می کنیم، اما نحوه نمایش آنها چطور؟ پرده‌ها در طرح‌ها و پرداخت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. این ابزار اغلب یک تفکر بعدی است،و پتانسیل ایجاد یک بیانیه شیک را دارد. طیف وسیعی از روندها، مانند تم های خاکی و روکش های طلایی، در طراحی میله های پرده در سال های اخیر تأثیر گذاشته اند. نتیجه: مجموعه ای از انتخاب های جالب برای فضای داخلی شما! از مرور میله های پرده زیر لذت ببرید و به راه‌هایی فکر کنید که می‌توانید با این اقلام کاربردی، فضای خود را شیک تر کنید.

 

ست-پرده-و-سخت افزار-مشکی-مات-93272

 

برنج برگشته است

بیایید با چند طرح پایه میله پرده، شروع کنیم که ثابت می کند روکش های برنجی بازگشته اند و احتمالاً اینجا باقی خواهند ماند. جای تعجب نیست که بسیاری از پرده‌های محبوب امروزی آن درخشش طلایی را دارند! در زیر میله پرده Cappa از Urban Outfitters را می بینیم که در نمای نزدیک نشان داده شده و سپس با پرده Pompom این برند به نمایش گذاشته شده است. به روکش ساتن و انتهای استوانه ای توجه کنید:

میله-پرده-فلزی-با-پرده-رنگ-طلا-42553

میله-پرده-برنجی-از-Urban-Outfitters-66523

پرده‌های برنجی با کلاهک‌های استوانه‌ای، هم کلاسیک و هم مدرن هستند. به نظر می رسد وبلاگ نویسان طراحی موافق هستند، زیرا در حال حاضر یکی از محبوب ترین سبک هایی است که در مقالات / پست های بازسازی خانه به نمایش گذاشته می شود. چیزی در مورد طلا وجود دارد که توجه را به خود جلب می کند، و این انتخاب عالی برای پالت نعنایی، آبی و صورتی است. کنتراست خیره کننده دارد.

میله-پرده-برنجی-در-اتاق-ناهارخوری-بازسازی شده-95317

از همین سبک (یا مشابه) در حمام اصلی نیز می توان استفاده کرد. ظاهری تمیز و ساده و در عین حال به روشی مدرن چشمگیر است. وقتی نوبت به انتخاب میله های پرده برای فضای می رسد، سایر لوازم اتاق را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، شیر آب وان طلایی، قفسه‌ها و قاب عکس:

میله-پرده-برنجی-در-حمام-بازسازی شده-14066

ست میله کلاسیک پرده زیر با درپوش نهایی از جنس برنج و ساتن، ظاهری لوکس را با سبک مدرن ترکیب می‌کند. این میله پرده بدون شلوغی، جزئیات جالب زیادی را شامل می شود، از درپوش های انتهایی براق گرفته تا میله نصب شده به زیبایی طراحی شده است.

ست-پرده-میله-برنجی-از-مدرسه-27717

کل میله پرده لازم نیست از برنج ساخته شده باشد تا بیانیه ای داشته باشد. گاهی اوقات کنتراست پادشاه است! در زیر میله پرده چوبی مدرن اواسط قرن جدید Urban Outfitters را می بینیم. یک میله چوبی طبیعی با کلاهک‌ها و براکت‌های فلزی نقطه‌گذاری می‌شود و ترکیبی ظریف از خاکی و براق را ایجاد می‌کند. این میله پرده، گذشته را به بهترین شکل ممکن تداعی می کند:

میله‌های پرده‌ای-به-سبک-قرن-میاندوره-در-فلز-و-چوب-48193

 

سبک های برجسته

تئوری های مختلفی در مورد نحوه دقیق ساخت میله های پرده وجود دارد. برخی می گویند اگر نمی خواهید از پرده هایی که انتخاب کرده اید کم کنید، باید ساده باشند. دیگران به سرعت از جزئیات زیبا استقبال می کنند، به خصوص اگر ظاهر پارچه های شما را بهبود بخشند. چهار طرح بعدی میله های پرده نمایشگرهای واقعی هستند. شخصیت حاکم است، اما همانطور که از اولین انتخاب می بینید، وقتی پرده ها به این خوبی هستند، هیچ راهی وجود ندارد که میله بتواند آنها را تحت الشعاع قرار دهد. جزئیات گوش ماهی بر روی براکت‌های نصب به پیچیدگی آن می‌افزاید:

مشروح-برنجی-پرده-میله-از-Anthropologie-50731

 

در زیر میله پرده ای را می بینیم که تزیینات منگوله‌ای و نقوش طراحی مختلف درگیر آن، مناسب جزئیات تزئین شده میله است.

 

منگوله-پرده-از-Anthropologie-63870

این میله‌های پرده در رنگ‌های آبی و سفید موجود هستند، در حالی که جزئیات برنجی، پیچیدگی‌هایی را بدون زیاد کردن روی آن اضافه می‌کنند. ظاهر میناکاری شده رنگی را به قلمرو میله‌های پرده می‌آورد که معمولاً دارای روکش‌های نقره‌ای، طلایی و مشکی هستند.

پرده-میله-طبی-عاج-با-فینیش-برنجی-12102

 

این ست پرده چوب انبه دارای ظاهری حکاکی شده با دست است که به خوبی در فضای داخلی شیک و همچنین فضاهای متنوع قرار می گیرد. پایانه های توپ یک ویژگی پرده محبوب هستند، اما این جزئیات انتهایی، هر چیزی جز معمولی است:

ست انبه-چوب اچ شده-پرده-میله-30000

اگر عاشق تم های حصیری و دیگر تم های خاکی هستید، از انتهای گرد بافته شده در انتهای میله پرده قدردانی خواهید کرد. حصیر و آهن مواد انتخابی هستند. رنگ مشکی میله پرده کنتراست قدرتمندی را ایجاد می کند:

حصیری-توپ-پرده-میله-64225

ساده و در عین حال شیک

ما پست امروز را با مجموعه ای از میله های پرده به پایان می رسانیم که به زیبایی طراحی شده اند و در عین حال کاملاً کم اهمیت هستند. هیچ چیز پر زرق و برقی در مورد آنها وجود ندارد، اما این بدان معنا نیست که جزئیات جالبی برای مشاهده وجود ندارد. به‌عنوان جایگزینی تک رنگ برای قسمت‌های پایانی توپ حصیری بالا، مجموعه پرده توپ حصیری را در زیر بررسی کنید. یک پالت تمام سفید به طراحی ظاهری کم رنگ می دهد، اما بافت زیادی برای جلب توجه وجود دارد.

حصیری-توپ-پرده-میله-ست-در-سفید-65301

 

این مجموعه که در روکش‌های نیکل برنجی یا ساتن آنتیک موجود است، قطعاً می‌تواند مدرن شود، اما به اندازه‌ای کلاسیک است که در فضاهای سنتی نیز پیشرفت کند:

 

ست - دستگیره - پرده - ست - 20805

 

این طراحی سنتی را ارائه می دهد که می تواند به زیبایی با طیف وسیعی از سبک های طراحی ترکیب شود:

ست-پرده-نیکلی-ساتن-میله-از-مدرسه-68235

ما این پست را با یک میله پرده ای به پایان می بریم که یکی از محبوب ترین رنگ های امروزی را به نمایش می گذارد: مشکی. میله پرده ای جدید دارای کلاهک های انتهایی استوانه ای است که به اندازه رنگ خود میله است. همچنین در نیکل ساتن موجود است.

میله پرده مشکی با درپوش نهایی

امیدواریم پست امروز شما را با مجموعه ای از گزینه های میله پرده آشنا کرده باشد. اکنون که برخی از محبوب‌ترین سبک‌ها و همچنین برخی از منحصربه‌فردترین‌ها را می‌شناسید، وقت آن است که تصمیم بگیرید که ظاهری ساده‌تر می خواهید یا زینتی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = دوازده