پرده پذیرایی

روند طراحی پرده برای اتاق نشیمن

خوشبختانه برای انتخاب پرده های مناسب اتاق خود نیازی به طراح داخلی ندارید. ما چندین روند قابل توجه پرده را برای تبدیل فضای اتاق نشیمن شما از ملایم به درخشان به اشتراک می گذاریم.

 

۱: اندازه مهم است

اولین قدم هنگام در نظر گرفتن روند طراحی پرده برای اتاق نشیمن، اطمینان از اندازه گیری طول و عرض دقیق برای تناسب با پنجره است. یک پرده با طراحی خوب می تواند یک پنجره باریک را گسترده تر نشان دهد یا اتاقی با سقف های کم بلندتر به نظر برسد.

در مورد چگونگی اندازه گیری صحیح پرده های خود مردد هستید؟ ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که هنگام آماده کردن اتاق نشیمن خود برای برخی از پرده های شیک جدید، هیچ اشتباهی مرتکب نمی شوید. 

 

۲: نوع پارچه

هنگامی که اندازه پنل های ایده آل را برای خرید محاسبه کردید، باید مشخص کنید که کدام پارچه پرده برای اتاق نشیمن شما مناسب تر است.

پرده های محبوب مختلفی وجود دارد و مکان اتاق نشیمن شما به همان اندازه مهم است. اگر به حریم خصوصی زیادی نیاز ندارید، ممکن است پارچه‌ای پنبه‌ای یا کتان شفاف را در نظر بگیرید تا نور طبیعی را فیلتر کند، یا شاید ترجیح می‌دهید به جای آن یک پارچه مخملی سنگین برای جلوگیری از نور، صدا یا هوای سرد استفاده کنید؟

مطمئن نیستید که چگونه پرده های اتاق نشیمن را انتخاب کنید که کاملاً با سبک شما مطابقت داشته باشد؟ جای نگرانی نیست؛ با طرح های بسیار متنوع پرده موجود، مطمئناً چیزی متناسب با سلیقه خود پیدا خواهید کرد.

 

۳: پرده های شیبدار

هنگام در نظر گرفتن ترندهای پرده برای اتاق نشیمن، فقط به این دلیل که تصمیم به آویزان کردن پرده دارید به این معنی نیست که باید به طور کامل از پرده چشم پوشی کنید. لایه بندی پرده ها در کنار هم حداکثر انعطاف پذیری را برای کنترل سطوح نور در اتاق نشیمن شما فراهم می کند. این همچنین یک روش عالی برای افزایش حریم خصوصی یا کاهش درخشش صفحه نمایش در تلویزیون شما است.

برای انتخاب بهترین پرده برای اتاق نشیمن خود به کمک نیاز دارید؟ سبک های زیادی برای انتخاب وجود دارد و مطمئناً مجموعه ای از پرده ها را خواهید یافت که با شما طنین انداز می شوند.

 

۴: همگام سازی الگوی ظریف

پرده های خاکستری روشن با راه راه های ضخیم خاکستری تیره

 

هنگامی که تصمیم گرفتید که آیا می خواهید پرده اضافه کنید یا نه، تصمیم بعدی شما در مورد روند طراحی پرده باید یک سوال سبک باشد. همه چیز به سلیقه شخصی برمی گردد. با این حال، با چاپ الگوی درجه یک و ظریف نمی توانید اشتباه کنید.
پرده ها می توانند مرکز فضای اتاق نشیمن شما باشند یا به راحتی با پس زمینه ترکیب شوند. یک الگوی ظریف، مانند پارچه راه راه یا آستر، به اتاق نشیمن شما ابعاد می بخشد بدون اینکه توجه کانونی زیادی را به خود جلب کند.
به پرده های مختلف طرح دار ظریف نگاهی بیندازید، چیزی را پیدا خواهید کرد که با زیبایی طراحی اتاق نشیمن مورد نظر شما هماهنگ باشد.

 

۵: کلاسیک 

هیچ چیز مانند یک اتاق تاریک چشم را جلب نمی کند. پرده‌های مشکی غنی فضا را قاب می‌کنند و با عناصر تیره دیگر ترکیب می‌شوند تا زیبایی‌شناسی زیبا و خلق‌وخوی پر از استعداد دراماتیک ایجاد کنند.

پرده های مشکی مناسب را برای انتخاب پیدا کنید و چیزی را خواهید یافت که طرح طراحی اتاق نشیمن شما را تحسین کند.

 

۶: تزریق رنگ

یک انتخاب جسورانه در میان ترندهای پرده، تزریق مقداری رنگ در اتاق نشیمن شما فرصتی برای ایجاد علاقه بصری بیشتر است. یک رنگ یا الگوی تند برای پرده های شما عمق می بخشد و به عنوان یک مرکز برجسته برای ادویه بخشیدن به اتاق نشیمن شما عمل می کند.

پرده های رنگارنگ بسیار متنوعی وجود دارد، بنابراین احتمال کمی وجود دارد که حداقل یک طرح را پیدا نکنید که با فضای داخلی شما مطابقت داشته باشد.

 

۷: احساس سقف بلند

یک انتخاب محبوب هنگام در نظر گرفتن روند پرده، آویزان کردن پرده های خود از سقف اتاق نشیمن، توهم سقف های بلند را ایجاد می کند و باعث می شود اتاق بزرگتر و بازتر به نظر برسد.

جدای از ادراک بصری، افزودن پرده های سقف بلند به اتاق نشیمن شما ظاهری زیبا و باشکوه می بخشد.

آیا در مورد نحوه آویزان کردن پرده ها از سقف گیج شده اید؟ نگران نباشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! در کمترین زمان ممکن پرده های خود را به درستی از سقف آویزان خواهید کرد.

 

۸: دستورالعمل مراقبت دقیق

توجه
هنگام در نظر گرفتن روند پرده، توجه به اینکه بچه دارید یا حیوان خانگی ضروری است، زیرا این نوع پرده هایی را که می توانید برای اتاق نشیمن خود خریداری کنید تعیین می کند. برخی از پارچه های پرده را می توان در خانه شست، در حالی که برخی دیگر را فقط می توان خشک شویی کرد. برای صاحب خانه هایی که بچه دارند، ممکن است بخواهید پارچه های بادوام تری مانند پنبه را انتخاب کنید که به راحتی می توانید آن را در ماشین لباسشویی بیندازید تا تمیز شود.

از طرف دیگر، ممکن است بخواهید دریابید که چگونه پرده های خود را از حیوانات خانگی محافظت کنید تا از هر گونه آسیب در آینده به آنها جلوگیری کنید. اگر آنها ضد حیوانات خانگی باشند، از هر گونه آسیب احتمالی محافظت می شوند.

 

۹: کادر بندی نقطه کانونی

استفاده از پرده های خود برای قاب بندی یک نقطه کانونی در زندگی خود یکی دیگر از ایده های عالی در میان گرایش های پرده های معاصر است.

چه یک شومینه مجلل، چه پنجره‌های بزرگ یا یک اثر هنری تزئینی داشته باشید، می‌توانید این نقطه کانونی را با پرده‌های بلند و روان برجسته کنید و حس کامل شدن را به فضای اتاق نشیمن خود بیافزایید.

مطمئن نیستید که چگونه نقاط کانونی را شناسایی کرده و با آنها کار کنید؟ با راه حل های مختلف موجود، مطمئناً تصمیم درستی برای اتاق نشیمن خود خواهید گرفت.

 

۱۰: میله خود را پهن کنید

روند نهایی پرده ما کاملاً به سادگی پهن کردن میله شما است. هنگامی که میله پرده خود را نصب می کنید، همیشه یکی را انتخاب کنید که پهن تر از پنجره شما باشد. گام بعدی این است که بین هشت تا ده اینچ عرض به پنجره خود اضافه کنید و اگر به درستی انجام شود، این توهم نوری ایجاد می شود که پنجره شما بسیار بزرگتر از چیزی است که وجود دارد و فضایی را برای عقب کشیدن پرده ها در صورت نیاز فراهم می کند.

ترفندهای طراحی زیادی وجود دارد که پنجره های شما را برجسته تر نشان می دهد، بنابراین مطمئناً یکی از آنها را متناسب با فضای اتاق نشیمن خود پیدا خواهید کرد.
ایرانسلا با بسیاری از گرایش‌های پرده‌های مختلف که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، جدیدترین نکات را برای کمک به شما در ایجاد فضای اتاق نشیمن رویاهای خود ارائه می‌کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


چهار × = 8