پرده اتاق کودک, مطالب پرده

ایده برای پرده اتاق پسران

ایده برای اتاق پسران با طراحی زیبا

پرده اتاق پسرانه

پرده ها اکنون یک اکسسوری مهم هستند که باید برای تزئین هر پنجره در خانه تهیه شوند. مدل ها و شکل های پرده نیز با توجه به خواسته های مشتریان به طور فزاینده ای متنوع و رو به رشد هستند. پرده ها نیز در اندازه های مختلف برای نصب در مکان های مختلف ارائه می شوند. 

 

مدل طراحی پرده برای اتاق پسران

مدل طراحی پرده برای اتاق پسران

 

نحوه انتخاب پرده ها نیز باید با دقت فراوان صورت گیرد و باید با موضوع اصلی اتاق هماهنگ شود. یکی از اتاق هایی که به انتخاب نقوش پرده نیاز دارد، اتاق کودک است. کودکان کاراکترها و رنگ های مورد علاقه خود را ترجیح می دهند، بنابراین نمی توان هر مدل پرده ای را در اتاقشان نصب کرد.

بین انتخاب پرده اتاق کودک دخترانه و اتاق پسرانه تفاوت هایی وجود دارد. اما چیزی که به شدت قابل تامل است، پرده های اتاق پسران است. برخی از نقوش زیبا را که می توان به عنوان مرجع برای پرده های اتاق پسر انتخاب کرد را در وب سایت ما می توانید مشاهده کنید. می توانید از آن به عنوان معیاری برای انتخاب موضوعی که مناسب شخصیت پسرتان است استفاده کنید.

طراحی پرده اتاق پسرانه

انواع مدل پرده های شیک و زیبا برای اتاق پسران 

 

پارچه مورد استفاده پرده را تعیین کنید

اولین اصل که در انتخاب پرده اتاق پسرانه باید به آن توجه داشت جنس پارچه ای است که استفاده می شود. این جنس پارچه سطح راحتی اتاق کودک را تعیین می کند. پس توجه به ویژگی ها و نیازهای اتاق پسرتان را فراموش نکنید.

حتما پارچه ای را انتخاب کنید که مناسب نیازهای اتاق پسرتان باشد. اگر دما در اتاق بسیار گرم است، بهتر است از پارچه نازک و خنک مانند ابریشم و ساتن استفاده کنید. اما اگر اتاق سرد است، می توانید از پارچه های خاموش یا نیمه خاموش استفاده کنید.

همچنین باید نیاز شدت نور برای یک اتاق را هم در نظر گرفت. در صورت نیاز، پرده هایی را با مواد مناسب انتخاب کنید تا بتوانند نور را مسدود کنند. این به این دلیل است که اتاق خواب واقعاً به نور کافی برای سالم ماندن و دور از رشد کپک هایی که باعث رطوبت می شود نیاز دارد.

 

مدل پرده زیبا برای اتاق پسرانه

مدل پرده زیبا برای اتاق پسرانه

 

مدل پرده را تعیین کنید

برای تعیین کیفیت پرده اتاق پسرانه نه تنها جنس پارچه باید در نظر گرفته شود، بلکه باید به قسمت های دیگری مانند مدل پرده ها نیز توجه شود . این انتخاب نیز نباید دلخواه باشد و باید با شکل و عرض پنجره تنظیم شود.

همچنین ببینید: انتخاب نوع پرده مناسب برای اتاق کودک

شما می توانید یک پنل یا پنجره را انتخاب کنید تا جلوه متفاوتی به اتاق خود بدهید. از زیورآلات قلاب استفاده کنید تا فضایی کلاسیک به اتاق پسر ببخشید. همچنین می توانید پنل جفتی را انتخاب کنید که در هر دو جهت باز شود.

 

هوکس یا قلاب  پرده ها را انتخاب کنید

انواع مختلفی قلاب وجود دارد که می توان برای اتاق پسرانه انتخاب کرد که متناسب با نیازها و خواسته های فرزندتان باشد. انتخاب هوکس ها به مدل دوخت پرده بستگی دارد، اگر پرده ها را به صورت ساده دوخته باشید، باید قلاب ها را با فاصله تقریباً هر ۲۵ تا ۳۰ سانت یک عدد بر روی نوار پرده قرار دهید، ولی اگر پرده ها را چین دار و یا پلیسه دوخته باشید، برای نصبِ پرده ها به شکل منظم تر، باید به فاصله هر ۱۰ سانتی متری از یکدیگر، قلاب ها را بر روی نوار پرده متصل کنید.

 

مدل پرده زیبا برای اتاق کودک

مدل پرده زیبا برای اتاق کودک و اتاق کودک

همچنین ببینید: رنگ مناسب برای پرده های اتاق کودک

 

طراحی و رنگ پرده را تعیین کنید

آنچه در ادامه باید تنظیم شود، موتیف ها و رنگ هایی است که با مفهوم اتاق پسر شما مطابقت دارد. چندین موتیف وجود دارد که می توان آنها را برای نصب انتخاب کرد:

  • موتیف کهکشانی

این موتیف یک موتیف خنثی است اما معمولا بیشتر برای تزیینات اتاق پسرانه استفاده می شود. این طراحی برای ترکیب با رنگ زمینه آبی روی پرده ها مناسب است و اگر با متتناسب با رنگ دیوار انتخاب شود گزینه ی مناسبی است.

  • موتیف کشتی 

یک موتیف بالغ تر می خواهید؟ شما می توانید طرح و الگویی را انتخاب کنید که متناسب با علایق و ایده آل های کودک باشد. یکی از انتخاب های مناسب استفاده از موتیف کشتی است. این طرح را می توان با چندین تزیین دیگر در اتاق مانند یک کشتی مینیاتوری یا عروسک ها و وسایلی به شکل کشتی استفاده کرد.

  • موتیف هواپیما

الگویی که با سرگرمی بیشتر کودکان پسر تطبیق داده شده است، موتیف هواپیما است. این موتیف برای کودکانی مناسب است که دنیای هوانوردی و خلبانی را دوست دارند. این هواپیما با توجه به رنگ آسمان و ابرها با رنگ زمینه سفید و آبی قابل ترکیب است.

  • موتیف مرد عنکبوتی

طرح بعدی که می توان انتخاب کرد فرم یک ابرقهرمان است. انتخاب موتیف های ابرقهرمانی هرگز اشتباه نیست. یکی از ابرقهرمانانی که خیلی از پسرها دوستش دارند اسپایدرمن است. شخصیت مرد عنکبوتی نماد کودکی شجاع و عاشق ماجراجویی است.

  • موتیف ماشین

چه کسی دنیای خودرو را دوست ندارد؟ به خصوص برای پسرانی که از قبل به اسباب بازی های ماشین علاقه مند هستند. الگوی ماشین با شکل کارتونی برای انتخاب طرح پرده اتاق پسرانه مناسب است و جلوه جالبی به اتاق پسر شما خواهد داد.

آن را با رنگ های خنثی مانند سیاه و سفید ست کنید تا کناره موتیف خودرو برجسته شود. فراموش نکنید که یک کاغذ دیواری با تصاویر ماشین ها و سایر زیور آلات ماشین مانند عروسک ها و مجسمه های کوچک اضافه کنید.

  • موتیف بازی

پسرها هم بازی های مورد علاقه خودشان را دارند. هیچ اشکالی ندارد که علاقه او را دنبال کنید و اتاقی پر از عکس های بازی او داشته باشید. در حال حاضر پرده هایی با تصاویر بازی نیز اشتباه نیستند، به خصوص زمانی که با زیور آلات و کاغذ دیواری های همسان ترکیب شوند.

 

طرح هواپیما برای پرده اتاق پسران

طرح هواپیما برای پرده اتاق پسران

 

اندازه پرده را تعیین کنید

چیزی که نباید نادیده گرفته شود هماهنگی سایز پرده با پنجره اتاق پسرانه است. هیچوقت اجازه ندهید کوتاه باشد زیرا زیبایی پرده های نصب شده را کاهش می دهد. بهتر است برای جلوگیری از کمبود پارچه پرده، یک فاصله ۲ سانتی متری بیشتر تهیه کنید.

همچنین ببینید: نکاتی برای انتخاب پرده اتاق کودکان

اگر احساس می کنید در اندازه گیری پرده تخصص کافی ندارید، می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید که مطمئناً برای شما راحت تر خواهد بود. این راهی است که می توان برای انتخاب پرده هایی که در اتاق پسر مناسب نصب می شود انتخاب کرد.

 

فروش پرده اتاق خواب پسرانه

اگر به دنبال مکانی برای تهیه پرده های زیبا و جذاب برای اتاق خواب پسر دلبندتان هستید، می توانید با ایران سلا تماس بگیرید. شرکت ما یکی از بزرگترین و معتبرترین توزیع کنندگان انواع پرده است و مدل های بسیاری با طراحی های متنوعی از پرده های اتاق پسرانه را در اختیار داریم. 

مزایای پرده های ما:

  • قیمت های مقرون به صرفه
  • مدل ها، رنگ ها، طرح ها و اندازه های متنوع
  • بادوام و شیک
  • سفارش آنلاین

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× هفت = 7