پرده اتاق کودک, مطالب پرده

پرده برای اتاق خواب کودکان

پرده مناسب اتاق کودک

اتاق کودک باید مکانی باشد که او در طول روز از آرامش و حس امنیت کافی برخوردار باشد و همچنین در شب بتواند استراحت کند. توجه به رنگ و دقت در انتخاب لوازمی که اتاق کودک را تزئین می کند بسیار مهم است.
تزیین اتاقی که در کودک حس خاص بودن را ایجاد کند، هدف همه والدین است. و برای انجام آن باید نکات زیادی را در نظر گرفت. یکی از این نکات مهم انتخاب پرده برای اتاق کودک است. پرده اتاق نه تنها یک عملکرد زیبایی شناختی است، بلکه ایجاد حریم خصوصی و همچنین امکان تنظیم روشنایی را برای اتاق فراهم می کند.

 

پرده برای اتاق خواب کودکان

پرده برای اتاق خواب کودکان

 

همچنین ببینید: مدل های پرده اتاق پسرانه

همچنین ببینید: انتخاب پرده اتاق کودک با توجه به عملکرد

پرده کودکانه

معمولاً قرار دادن پرده های ساده با رنگ های ملایم در اتاق خواب کودک، با هدف ایجاد آرامش رایج است. اما این تنها انتخاب برای تزئین اتاق کودک نیست. در ایران سلا انواع پرده های بچه گانه با نقوش مختلف را می توانید پیدا کنید تا به اتاق کودکتان شادی را هدیه کنید.
پرده های بچه گانه در ایران سلا از مرغوب ترین پارچه ها و بهترین طراحی ها تهیه شده اند. طراحی رنگارنگ و سرگرم‌کننده و همچنین الگوهایی برای تشویق خلاقیت و سرگرمی برای کودکان در انواع مدل پرده را اینجا می توانید پیدا کنید.
برای تزئین اتاق خواب فرزندتان می توانید پرده های ساده را به پرده های سرگرم کننده تبدیل کنید. پرده هایی با نقوش ستاره ها، بادکنک ها، ماشین ها، اسب ها، ماهی ها، دایناسورها، شخصیت های انیمیشنی، ابر قهرمان ها و …

 

محبوب ترین موتیف پرده کودکان

پرده های با نقش ستاره ای برای اتاق کودکان

در میان طرح‌های پیشنهادی بازار، طرح‌هایی با ستاره‌های زیبا یا نقوش حیوانات مورد مناسبی برای تزئین اتاق خواب کودکان هستند. و کودکان را تشویق می کند تا به تخیلات خود اجازه آزادی دهند و بدون خروج از اتاق، جهان های فانتزی بسازند.

همچنین ببینید: هماهنگی پرده با دکور اتاق کودک

ستاره ها: ستاره ها یکی از محبوب ترین نقوش برای تزیین اتاق خواب کودک هستند. ما می توانیم کاغذ دیواری، ملحفه تخت و پرده را با نقش و طرح ستاره، ایجاد کنیم. رنگ های ملایم این نوع پرده برای تزئین اتاق خواب کودکان کوچک از بدو تولد مناسب هستند. پرده های سیاه با درخشندگی ستاره ای روی آن برای کودکانی که از تاریکی می ترسند نیز مناسب هستند.

 

پرده با نقش ستاره برای اتاق کودکان

پرده با نقش ستاره برای اتاق کودکان

 

پرده های با نقش حیوانات برای اتاق کودکان

طرح و نقش دیگری که هرگز قدیمی نمی شوند، تم حیوانات است. کودکان علاقه زیادی به حیواناتی مانند اسب، خرگوش، زرافه یا دایناسور دارند. بله، بازار داغ پارک ژوراسیک همچنان پابرجاست! شما می توانید نقوش حیوانات مختلفی را که در سراسر پرده ها یا به صورت حاشیه چاپ شده اند انتخاب کنید.

 

پرده با نقش حیوانات برای اتاق کودک

پرده با نقش حیوانات برای اتاق کودک

 

همچنین ببینید: انتخاب نوع پرده مناسب برای اتاق کودک

یکی دیگر از طراحی های موجود برای پرده اتاق خواب کودکان، شخصیت های انیمیشنی است. علاوه بر این، طراحی های زیادی وجود دارند که اعداد، حروف الفبا، بالن‌ها، ماشین‌ها و یا فضا را به تصویر می کشند. با این پرده های طرح دار هیچ محدودیتی برای تزئین اتاق خواب کودک وجود ندارد.

 

پرده های چاپ شده برای اتاق کودکان

پرده های چاپ شده برای اتاق کودکان

 

همچنین ببینید: رنگ مناسب برای پرده های اتاق کودک

پرده های ساده سفارشی

آیا پرده های معمولی و ساده می توانند حسی از سرگرمی و راحتی به اتاق خواب کودک ببخشند؟ بله. شما فقط باید پرده ساده را با نوار ها یا منگوله هایی با رنگ های مختلف تزیین کنید.

 

تزیین پرده اتاق کودک

تزیین پرده اتاق کودک

همچنین ببینید: نکاتی برای انتخاب پرده اتاق کودکان

 

پرده های مات یا شفاف؟

بیشتر پرده های اتاق بچه ها مات هستند تا نور در هنگام خواب آن ها را اذیت نکند. این پرده ها همچنین حریم خصوصی بیشتری را فراهم می کنند. تنها نکته این است که اگر می خواهیم نور وارد شود، باید پرده را کنار بزنیم. مشکلی که با ترکیب این پرده ها با پرده های نیمه شفاف دیگر، قابل حل است.
از پرده های شفاف در اتاق های کوچک برای درخشندگی در روز می توان استفاده کرد. به این ترتیب، به روشن کردن چراغ ها در طول روز نیازی ندارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ هشت = 16